maandag 9 februari 2015

Geboorte Rafe

 
 
Vandaag laat ik jullie een geboorte kaartje zien van onze nieuwe buurjongen.
Rafe is 25-01-2015 geboren.
 
 
Deze kaart is gemaakt met mijn favoriete Dutch Doobadoo Shape art mal label mirror.
De handen en voetjes achtergrond heb ik gestempeld met versamark,
Daarna heb ik het bewerkt met Pan Pastel.
De stempel is van The Papernest Dolls en heb ik ingekleurd met copic markers.
Achter de afbeelding heb ik golf karton geplakt,
De vlinders zijn van Noor design dit zijn mijn favoriete vlinders.
De wolkjes die ik bovenin heb gebruikt zijn van Joy! Crafts
Het stenen muurtje is er een van Crealies,
en de puzzel stukjes zijn gemaakt met een figuurtjespons.
De letters op de puzzel stukjes heb ik gestanst met wederom een stans van Noor! Design.
Als ophang lusje heb ik het mooie tule van Marianne design gebruikt.
 
Ik hoop dat de buurvrouw hem ook leuk vind!
 
Liefs Ilona
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten